[Talk-cz] MTB mapa

Jakub Sykora kubajz at kbx.cz
Mon Nov 28 10:54:41 GMT 2011

> Kdybyste meli nejake dalsi napady co vylepsit, sem s nimi. Pro jistotu i
> takove, co jste mi psali treba uz v lete a zatim se neprojevily.
>
> Diky za kontrolu a napady,
> Martin

Jeste jsem si vzpomnel na jednu vec - Export mapy. V soucasnem stavu je
supr pro zobrazeni na mobilu nebo monitoru. Pro zarizeni s vetsim DPI
(tiskarna :]) je ale docela nevhodny a je docela tezke i podkladu pro
tisk dosahnout.

Nesla by udelat
a) jednodussi varianta: pri exportu (a treba zaskrnuti "pro tisk" nebo z
roletky vybrani cisla zoomu nebo meritka 1:xy) se dodrzi bounding box,
ale vyrenderuje se z dlazdic treba o jeden az nekolik zoomu vetsiho
(nebo podle nastaveni roletky) - vysledny export tak bude mit vetsi
rozliseni i kdyz bude ukazovat treba i veci navic, co v zoomu pri kterem
se stiskne tlacitko nebudou videt.

b) lepsi varianta: budou samostatna renderovaci pravidla, ktera mapu
vypoctou ve vetsim rozliseni (dlazdice misto 256x256 bude mit treba
700x700 coz je cca 100dpi) (vypocetne narocnejsi)