[Talk-cz] administrativní hranice

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Čtvrtek Říjen 6 06:44:56 UTC 2011

Ahoj,

uz jsme to jednou resili pred par lety. Ja jsem byl toho nazoru, ze
bychom meli vyuzit mistni znalosti mapperu a oznacit to podle
oficialniho statutu s prihlednutim k mistni znalosti - lokalni
dulezitosti toho cile.

Muzu rict, ze me maximalne vytoci, kdyz na komercni mape vidim spoustu
zapadlych prdelakovu vyrazne, protoze maji statu mesta, ale nikoho
prakticky nezajimaji. Na druhou stranu hledate nejakou dost vyznamnou
obec v regionu a ta na prehledce proste chybi. Vysledek je ten, ze sice
vsichni vedi, ze se divaji na mapu CR, ale nejak jim chybi ty veci,
ktere by tam chteli videt :)

Naposledy me takhle v Nemecku vylozene rozcilila mapa od iGO. Pobliz
Kolina nad Rynem bylo znaceno tri sloni zadky nedulezitych mest a vesnic
a samotny Kolin pojmenovali do mapy Cologne - coz mi doslo az kdyz jsme
do Kolina prijeli. Nemohl jsem se zbavit dojmu, ze nejsem schopen se v
mape zorientovat a ze uz jsme kdesi v Belgii.

Nerad bych tedy tento zazitek pripravil lidem prijizdejicim a
projizdejicim podle OSM do CR.