[Talk-cz] administrativní hranice a place=*

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Září 15 08:47:57 UTC 2011

Dne 14.9.2011 23:51, "Petr Morávek [Xificurk]" napsal(a):
> [...]
> ve(ts(ina sídel je znac(ena village a town, velká me(sta pak city, a
> výjimec(ne( ne(které malé osady jako hamlet. A skutec(ne( je jedno kolik
> takových sídel je uvnitr( jedné obce (gemeinde, gmini).
>
> Rád bych, aby se tohle konec(ne( ne(jak vyr(es(ilo, navrhuji:
> 1) Pokud má vesnice samostatnou ceduli zac(átku/konce obce, je to city,
> town, nebo village:
>     a) Pro city nechat souc(asný stav.
>     b) Otázkou je, jak rozhodnout town/village - rade(ji bych zkusil
> najít jinou metriku, nez( oficiální statut me(sta, který moc neodpovídá

Ad town, tady bych neresil velikost, ta je dana parametrem pocet
obyvatel. Proste pokud to ma statut mesta, je to mesto - napr Rabstejn,
je to takova vesnice na kopci, ale je to mesto(predevsim neni jak jinak
to odlisit).

Jinak osobne sem na tebou zminovany problem nenarazil, spis naopak sem
na par mistech delal z "vesnic" suburb, protoze vim, ze je to davno
soucasti mesta (presne jak pises, nema to svy cedule).

> [...]
> vlastní ceduli zac(átku/konce obce (protoz(e tam c(asto nevede ani z(ádná
> silnice III. tr(ídy).
> 3) Suburb pouz(ívat pro me(stské c(ásti, c(tvrti, vesnice pohlcené me(sty...
> poznávacím znamením je neexistence vlastní cedule zac(átku/konce obce,
> protoz(e uz( se nachází uvnitr( ne(jakého me(sta (které tu vlastní ceduli má).
>
> Pokud se rychle nikdo neozve, tak v pr(ís(tích dnech dokonc(ím opravu
> administrativních center obcí. Následne( pak vs(echna taková sídla, co v
> souc(asnosti nemají place=city,town,village, aktualizuji na place=village.

BTW: Pouzivas predpokladam pro ty admin centra  "oficielni" tag ktery
projde validatorem ;D, pri importu se pouzila rozsirenejsi varianta a
nasledne byla schvalena jina.