[Talk-cz] administrativní hranice a place=*

Mike mike na mikecrash.com
Čtvrtek Září 15 18:17:15 UTC 2011

S tím souhlasím, akorát si myslím, že značit town ty obce, které opravdu
jsou městem, má docela logiku. Ano je tu pár malých měst jen s pár
obyvateli, ale kvůli pár výjimkám bych to neměnil. Většinou to tak
funguje a na mapě to taky vypadá docela rozumně.

Pokud by se používalo označení jen podle velikosti a podle doporučení na
wiki, tak tu těch měst moc nezbude (cca 130), mnohdy je centrum okresu
poměrně malé, přitom je docela významné a na mapě by mělo být (třeba
Milevsko, Vimperk, Františkovy Lázně atd.). Tam se to totiž kreslí právě
podle tohoto označení.

Osobně to dělám takto:
town = město
village = městys a vesnice
suburb = část obce, pokud nemá samostatnou ceduli
hamlet = opravdu malá vesnice, tak do 100 obyvatel nebo i pár domů bez
označení, pokud je to název místně používaný a zažitý, většinou
nepoužívám, pokud to tam neznám
locality - většinou oblast v přírodě, kde je pár chat a nšjak se tomu
tak říká

Ony všechny obce už tam nějak jsou, takže hamlet nebo locality je
opravdu dle pocitu.

Hezký den, teda vlastně noc...

Mike