[Talk-cz] Zásahy BOTa - nutné a provedené opravy

Libor Pechacek lpechacek na gmx.com
Čtvrtek Srpen 2 18:43:13 UTC 2012

Ahoj,

Když vidím ten objem oprav, mám výzvu.  Dělejme opravy ve stejné či lepší
kvalitě jako byla původní data.  Data z mapy zmizela rychle, to ale neznamená,
že se zase stejně rychle mají vrátit.  Sám jsem cítil jistou hořkost při
opravování již jednou dobře zmapovaných oblastí a měl jsem tendenci opravu
odbýt.  Nicméně jsem se zamyslel a pozvolna mapuji vyčištěná místa jako by to
bylo poprvé - budovy z KM, ulice a lesy z ortofota, názvy ulic a adresy z
importu KM+MVČR.

Libor