[Talk-cz] Zásahy BOTa - nutné a provedené opravy

Michal Tauchman michal.tauchman na gmail.com
Pondělí Srpen 6 15:36:55 UTC 2012

Ahoj, to já taky, spoustu míst jsem doplnil či dokorigoval,
přidal další cesty apod.
Měl jsem na to totiž celé dny, tak jsem od rána do večera mapoval.
Momentálně čas nemám, tak to jde chvíli k ledu. Ale prioritou jsou pro
mne silnice, aby řádně fungoval navigační SW postavený na OSM.
I když programátoři naštěstí teď pozastavili update dat.
Ale dost mne překvapily oblasti větších měst, kde i zásadní chyby a
zničené úseky vůbec nebyly i po několika dnech napraveny.
To v těch desetitisícových městech není jediný člověk, který by si
rodnou hroudu opravil sám?
Protože tak je to nejlepší, ve svém městě jsem toho taky hodně nahodil
jen z toho, že to znám, to bych nikde nevyčetl (ne z legálních zdrojů)...