[Talk-cz] import budov

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Pátek Srpen 3 06:18:23 UTC 2012

Postup  - rozdělit podle katastrů, velké katastry klidně ještě na pár
částí a ty pak postupně ručně importovat je určitě lepší, než hromadný
import. Když budou data někde k dispozici + stránka na wiki, za pár
měsíců uživatelé naimportují své okolí a pak se ukáže, co zbývá a
uvidí se, co s tím zbytkem.

J&D