[Talk-cz] import budov

hanoj ehanoj na gmail.com
Pátek Srpen 3 08:41:24 UTC 2012

> Postup  - rozdělit podle katastrů, velké katastry klidně ještě na pár
> částí a ty pak postupně ručně importovat je určitě lepší, než hromadný
> import.
*** napred rucne a pak import - zda se mi to jako komplikace pro
cloveka pracujiciho s importem navic. Uz tak dost je to slozite a
nevidim tam prinos toho jednotlivce. Uz z koordinace UIR-ADR je zrejme
ze samotna domluva je slozita:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import_Adres_%C4%8CR

> Když budou data někde k dispozici + stránka na wiki, za pár
> měsíců uživatelé naimportují své okolí a pak se ukáže, co zbývá a
> uvidí se, co s tím zbytkem.
*** kolik si z tech 13 000 k.u. beres? ;)
Uzivatelske zpracovani UIR-ADR bylo po okresech a dosud neni kompletni...
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import_Adres_%C4%8CR

ha
hanoj