[Talk-cz] rúian - struktura dat adresních bodů

Libor Pechacek lpechacek na gmx.com
Pondělí Srpen 6 19:12:41 UTC 2012

Ahoj Petře,

Jak už jsem psal dříve, is_in obsahuje informaci z mapy katastrálních území
neodvoditelnou.  Jednak někdy KÚ obsahuje více obcí, druhak se někdy obec
jmenuje trochu jinak něž katasrální území.  Je ke zvážení, jestli je addr:city
plnohodnotnou náhradou.

Libor