[Talk-cz] rúian - struktura dat adresních bodů

jzvc jzvc na tpfree.net
Pátek Srpen 24 13:36:34 UTC 2012

Dne 8.8.2012 19:20, Mirek Dlask napsal(a):
> [...]
> <ulice nazev="KURANDOV" kod="162124">
> <a e="10"/>
>
> <ulice nazev="SKALIČKA" kod="162122">
>
> <ulice nazev="UŠÁTKO" kod="162123">
>
> <ulice nazev="ZA VILOU" kod="162126">
>
> <cast nazev="ZAKOPANÁ" kod="19154" MinPSC="294 02" MaxPSC="294 02">
> <a p="10"/>
>
> Branžež sama o sobě nemá pojmenované ulice
> Část Nová Ves má pseudoulice. Ve skutečnosti jsou to chatové osady.
>
> Pochopitelně funguje doručování v obou variantách. Správnější je asi
> ta druhá, i když Nová Ves je "jen" částí Branžeže.

To bude tim, ze Cp/Ce bude v ramci obce unikatni. Takze pokud "nejak"
identifikujes tu obec, at uz nazvem obce nebo jeji casti (coz je celkem
sumafuk), tak se vi, kam to poslat. Do toho is-in bych byl pro flaknout
pripadne tu mistni cast, pokud je jina nez odpovidajici KU. Jinak bych
to tam vubec nedaval. Do addr:city patri nazev obce.

Pr:
voprsalkova 123
teplice

je stejne jednoznacny jako

voprsalkova 123
teplice - trnovany

Protoze barak s cp 123 je ve meste jen jeden a kdyby byly dva, tak je
tam ta ulice.

Ovsem

voprsalkova 123
trnovany

Uz je pruser, protoze Trnovany existujou i jako samostatna obec uplne
nekde jinde.