[Talk-cz] rúian - struktura dat adresních bodů

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Středa Srpen 8 17:20:35 UTC 2012

Ahoj,

tak si pro zajímavost rozebereme ještě jednu obec. říkejme ji třeba Branžež
;-)
http://www.openstreetmap.org/?lat=50.50603&lon=15.0707&zoom=15&layers=M

Výcuc z adresy.xml

<obec nazev="BRANŽEŽ" kod="2643" MinPSC="294 02" MaxPSC="294 02">

<cast nazev="BRANŽEŽ" kod="2643" MinPSC="294 02" MaxPSC="294 02">
<a p="10"/>

<cast nazev="NOVÁ VES" kod="11757" MinPSC="294 02" MaxPSC="294 02">
<ulice nazev="KURANDOV" kod="162124">
<a e="10"/>

<ulice nazev="SKALIČKA" kod="162122">

<ulice nazev="UŠÁTKO" kod="162123">

<ulice nazev="ZA VILOU" kod="162126">

<cast nazev="ZAKOPANÁ" kod="19154" MinPSC="294 02" MaxPSC="294 02">
<a p="10"/>

Branžež sama o sobě nemá pojmenované ulice
Část Nová Ves má pseudoulice. Ve skutečnosti jsou to chatové osady.

Pochopitelně funguje doručování v obou variantách. Správnější je asi ta
druhá, i když Nová Ves je "jen" částí Branžeže.
Branžež
Zakopaná 10

Nová Ves
Zakopaná 10