[Talk-cz] Administrativni hranice z RUIAN

Mike mike na mikecrash.com
Čtvrtek Srpen 30 09:07:48 UTC 2012

Co jsem tak vysledoval, tak to máme přesněji než třeba Němci, kteří to
importovali z nějakého soukromého mapového zdroje, ne moc přčsného. Ale
stejně - onehdá jsem hejbnul kouskem hranice, protože byla očividně mimo
a to bylo křiku...

Tak hodně štěstí.

Mike