[Talk-cz] Administrativni hranice z RUIAN

Martin Kokeš shr3k na typo3-hosting.com
Čtvrtek Srpen 30 10:23:07 UTC 2012

Doufám, že to pak po jednoduchém simplify nevypadá jako na třetím obrázku... :-)
http://trac.osgeo.org/postgis/wiki/UsersWikiSimplifyPreserveTopology

MK
----- Original Message -----
From: "Petr Morávek [Xificurk]"
[mailto:petr na pada.cz]
To: OpenStreetMap Czech Republic
[mailto:talk-cz na openstreetmap.org]
Sent: Thu, 30 Aug 2012 12:12:14
+0200
Subject: Re: [Talk-cz] Administrativni hranice z RUIAN

> Mike wrote:
> Jenže ono to tak často je, že dům stojí na dvou
> katastrálních územích.

Jenže o tomhle případu jsem já vůbec
> nepsal. ;-)

Zopakuji, co jsem napsal už dříve:
JESTLIŽE vede hranice
> přesně se zdí domu, tak by zjednodušení mohlo
způsobit, že najednou
> bude roh domu na jedné straně a zbytek na druhé
straně hranice.
> přidám:
JESTLIŽE vede hranice skrz dům, tak by zjednodušení mohlo
> způsobit, že
najednou bude celý dům jen na jedné straně hranice.

> samé platí o tvé připomínce k plotu z druhého mailu:
JESTLIŽE plot
> vede po hranici, tak je spojení obou objektů naprosto v
pořádku a dává
> dodatečnou informaci.
JESTLIŽE vede plot vedle hranice, tak je spojení
> samozřejmě špatně.

Opravdu si myslím, že když už ta přesná data
> máme, tak bysme je neměli
zbytečně "znehodnocovat".

Ad zjednodušení
> geometrií:
Dělal jsem ještě nějaké testy na datech RUIANu a zdá se,
> že pokud
provedu zjednodušení (Douglas-Peucker) s přesností na 1cm
> (což je taky
zhruba přesnost s jakou jsou data v OSM uložena), tak počet
> nodů jde
dolu o zhruba 17%. To je myslím celkem slušná redukce bez
> výrazné ztráty
informace.
Jen pro úplnost: přesnost 0.1m dává redukci
> 22%, 1m potom 39%.

Zdraví,
Petr