[Talk-cz] Administrativni hranice z RUIAN

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Pátek Srpen 31 12:06:26 UTC 2012

Martin Kokeš wrote:
> Jsem stejného názoru. Pracuju s daty z RÚIAN a WSDP ISKN v CouchDB, kde mám uložené přesně transformované souřadnice přes nadgrids=czech a pro výstup v GeoJSON je lehce generalizuju. Když tu ty data jsou, tak proč je nemít přesná.
>
> MK

V souvislosti se zjednodušováním geometrie, mi až teď došlo, že zatím
jsem používal sedmiprvkovou transformaci s klíčem "+towgs", která nemá
úplně nejlepší přesnost.
Můžete mě prosím někdo nasměrovat na vhodný soubor s českým gridem?

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk