[Talk-cz] Administrativni hranice z RUIAN

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Čtvrtek Srpen 30 14:20:53 UTC 2012

LM_1 wrote:
> Co se týče zjednodušení tak přesnost 1cm by určitě neměla být problém
> (akorát se tím posunou některé body a některé zmizí, což by mohlo
> působit problémy při aktualizaci - po změně jednoho uzlu v
> nezjednodušených datech by mohl algoritmus dojít k celkové změně,
> která by ovlivnila mnohem větší oblast.

Kandidáty na aktualizaci vybírám podle toho, jestli se OSM hranice a
RUIAN hranice liší o více než x metrů. V první fázi jsem to pouštěl pro
x=100, abych podchytil ty největší excesy.
Do budoucna bych chtěl postupně opravit i hranice s menší chybou až do
řádově několika metrů. Taková vzdálenost celkem spolehlivě zaručuje, že
"zaokrouhlovací" chyba, kterou zmiňuješ, aktualizaci nespustí. A zrovna
tak ji nespustí drobné posunutí pár bodů uživatelem.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk