[Talk-cz] Administrativni hranice z RUIAN

LM_1 flukas.robot+osm na gmail.com
Čtvrtek Srpen 30 12:26:22 UTC 2012

JOSM i Potlatch přidají do relace obě výsledné cesty po rozdělění.
Tam by problém být neměl.
Hranice (nebo jiné objekty) se v OSM mění když se změní v realitě nebo
když jsou zpřesněny. Druhá varianta je u hranic (tam kde jsou obnovené
katastrální mapy) celkem nepravděpodobná a první variantu řeší dobře
přístup změny jen tagů a relacích patřících ke hranici.
Dost dobře si nedovedu představit jak by měla vypadat přesná mapa s
nezávislými hranicemi - různé body přes sebe? náhodná odchylka aby
přes sebe nebyly? sdílené jen body (už nejsou nezávislé)?
Co se týče zjednodušení tak přesnost 1cm by určitě neměla být problém
(akorát se tím posunou některé body a některé zmizí, což by mohlo
působit problémy při aktualizaci - po změně jednoho uzlu v
nezjednodušených datech by mohl algoritmus dojít k celkové změně,
která by ovlivnila mnohem větší oblast.

Lukáš Matějka (LM_1)