[Talk-cz] river/stream

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Úterý Únor 7 21:09:08 UTC 2012

Karel Volný wrote:

> zdar,

> tipuju (!) že ano, nicméně stejná data jsou i na Wikipedii, takže ...
> kdybychom jeli pod CC, tak řeknu, že je můžeš opsat bez skrupulí odtamtud, leč
> s novým licencováním je to nejspíše neslučitelné (především pokud licence může
> být libovolně měněna)

Tohle se asi vyřeší jedině dotazem na konkrétní licenční podmínky
použití dat, bohužel jsem je na webu na první pohled nenašel.

> [...]
>
> s průměrným průtokem 0,60 m³/s v Batelově by z toho tak vypadla například
> Jihlava nad soutokem s Třešťským potokem, kterou jsme ovšem celkem bez
> problémů jeli na Orlici (a to je nějakej koráb) z Dolní Cerekve ... a věř mi,
> že tam ji rozhodně nepřeskočíš, to jde tak maximálně do Horní Vsi, možná do
> Horní Cerekve (místní znalci mě doplní, já už si to tak přesně nepamatuju)
>
> no a nebo třeba Rokytná, jeli jsme ji od Jaroměřic, přičemž v Příšťpu má
> průměr 0,75 m³/s ... neznám, jak vejš, ale v těch Jaroměřicích bych ji určitě

Tagovat podle jen podle průtoku skutečně není šťastné, ale když se zvolí
limit naopak dostatčně nízký a použije se pouze pro změnu river->stream
a ne naopak, tak výsledek bude rozhodně lepší než současný stav... a až
se najde někdo místně znalý (nebo ochotný to vykoukat z leteckých
snímků), tak ten bod zlomu stream/river zpřesní.

Petr Morávek aka Xificurk