[Talk-cz] Import Estudanky

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Únor 15 22:18:41 UTC 2012

Dne 14.2.2012 13:46, Karel Volný napsal(a):
> zdar,
>
> tak já nevím, asi jsem vážně natvrdlej, nicméně pořád mi unikaj ty rozdíly,
> proč by jednou mělo platit něco, a podruhý v obdobným případě něco jinýho
>
> no flame, mohl by se ještě někdo prosím pokusit o vysvětlení?

Protoze definice, viz zakon. Autorske dilo musi jevit znaky tvurci
cinnosti (coz nekteri nechapou, trebas na lupe jeji sefredaktor Zandl),
tudiz ne vsechno co kdo vyrobi je autorskym dilem chranenym zakonem.
Obkreslovani neni tvurci cinnost.
U nas jsou chraneny (extra) databaze, a tu definici databaze, kterou lze
chranit sem +- popsal nize.