[Talk-cz] Označení dočasně neprůchodného místa

Mike mike na mikecrash.com
Čtvrtek Leden 19 21:48:09 UTC 2012

A jak dotyčný má vědět, jestli tam zrovna je sníh nebo není, jestli je moc vody
nebo málo? I když tam bude napsáno, že za vyššího stavu vody to nelze překonat,
tak je to zbytečná informace, protože dotyčný neví, jaký je stav.