[Talk-cz] Označení dočasně neprůchodného místa

Karel Volný kavol na seznam.cz
Čtvrtek Leden 19 22:36:25 UTC 2012

Dne Čt 19. ledna 2012 22:48:09, Mike napsal(a):
> A jak dotyčný má vědět, jestli tam zrovna je sníh nebo není, jestli je moc
> vody nebo málo? I když tam bude napsáno, že za vyššího stavu vody to nelze
> překonat, tak je to zbytečná informace, protože dotyčný neví, jaký je stav.

mno, existují nějaké vodočty, dá se najít nějaký relevantní, a k tomu určit,
jaký stav se považuje za "vyšší" - obdobně pro výšku sněhové pokrývky, taky
jsou nějaká místa, kde se to měří, a dotyčný si pak může najít na Internetu
aktuální stav a porovnat s uvedeným limitem

nicméně to se pořád, včetně tohoto:

bavíme o věcech, které jsou zralé na slovní popis, a ne na nějaké značení v
mapě - kromě obecné obtížnosti

nebo tam můžeš dát hazard=snow a doufat, že to časem probublá do rendererů
jako http://en.wikipedia.org/wiki/File:A24cr.svg a nebohý uživatel to pochopí
:-)

K.