[Talk-cz] MTB mapa

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Pátek Leden 27 06:22:04 UTC 2012

Zbytek OK, jen jeste tohle:

> A proc tedy v mape neznacit ty implicitni hodnoty mtb:scale na vsech cestach
> grade1 (a grade2)? Znacit to jen na nekterych navazujicich mi prijde dost
> matouci a prislo to matouci i vsem (do OSM neprispivajich) lidem, kterym jsem
> ted mtbmapu ukazal.
>
> Taky by to urcite zjednodusilo renderovani.

Zduvodneni bylo v tom prvnim odstavci, nicmene to zkusim jeste jednou
jinak :). V dobe, kdy mame zmapovanych v CR jen par oblasti (zato
vsak pomerne dukladne), je dobre videt, co je a co neni zmapovane
z pohledu mtb:scale. Kdyz se podivas na mapu v zoom=8, je to IMHO
perfektne videt. Takze kdyz chces vyrazit nekam mapovat, kouknes
na prehledovou mapu a vidis, kam ma/nema smysl vyrazit. Nicmene to
funguje i pri vetsim priblizeni.

Pokud bychom zacali grade1 a grade2 znacit vsude, tak ta mapa bude
cela fialova a tuhle informaci ztratis.

Pro bezneho uzivatele by IMHO to vysvetleni mohlo byt jednoduche
a nematouci: grade1/2 nejsou znacene tam, kde jeste oblast nebyla
zmapovana.

Az zavedeme nejaky rozstrel do vrstev, tak to klidne muzeme rendrovat
obojim zpusobem do dvou samostatnych vrstev - to by mi davalo smysl,
uzivatel si muze vybrat, jak to chce videt.

Petr