[Talk-cz] OSM Inspector a stav přijetí licence

jzvc jzvc na tpfree.net
Pátek Leden 27 13:38:21 UTC 2012

Dne 26.1.2012 23:29, "Petr Morávek [Xificurk]" napsal(a):
> No přeci tyhle:
> Pokud bude každý přispívat pod jinou licencí, tak ve výsledku nebude
> použitelná ani jedna verze.

Zacinam mit pochybnosti i inteligenci nekterych prispivajicich....
Jednoduse prece ponecham stavajici data s tim, ze nove pripsevky mohou
byt jen pod novou licenci, ale proboha nebudu nic mazat, to muze delat
jen opravdu debil.

> Takže by se ti líbilo, kdyby celá databáze byla dual-license? Nebo jak
> si to představuješ? To by ale tak nějak popřelo ten primární účel změny
> (tj. lepší ochrana z právního hlediska).

> Vážně? Vskutku zajímavá informace... Ale tím spíš mi přijde rozumné
> opustit CC a nahradit to CT+ODbL, která se snaží data chránit i dalšími
> prostředky. Jak tomu rozumím, tak odsouhlasení CT by mělo zabránit
> případné "sabotáži" stylem, co jsi popsal.

Az na to ze neexistuje zpusob jak ti znemoznit toto udelat, protoze to
je tvoje zakonne pravo. Nehlede na to, ze kliknuti na netu neni pravni
ukon. Uz se opravdu tesim az to nekdo vyzkousi, to bude teprve prca ...
A uz vubec nemluve o tom, ze pokud vim GB je soucasti EU => je na me
jake pravo si zvolim => oni nemuzou urcit zda se smlouva bude ridit
pravem GB nebo CZ, protoze to urcuju ja (dle predpisu EU).