[Talk-cz] OSM Inspector a stav přijetí licence

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Pátek Leden 27 15:56:53 UTC 2012

jzvc wrote:
> Nejsou chranena nicim. Proto mi vadi,z e kvuli NICEMU se tu likviduje
> prace spousty lidi.

Když "nejsou chráněna ničím", tak není nic snažšího - sežeň pár lidí,
založte projekt, který vezme poslední vydání CC dat a pak bude kopírovat
nové (ODbL only) changesety z OSM databáze... uvidíme, jak dlouho takový
projekt přežije.

Petr Morávek aka Xificurk

PS: Nemyslím si, že bysme pokračováním této debaty něco zásadního
změnili. Situace bohužel není ideální (kéž bysme na světě právníky
nepotřebovali :)), ale radši budu věnovat úsilí "záchraně" a vylepšování
dat v rámci vymezených možností.