[Talk-cz] MTB mapa

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Pátek Leden 27 16:10:20 UTC 2012

> Kvuli tomu jsem puvodne navrhoval kreslit fialove cary jen vedle cest
> explicitne otagovanych mtb:scale. Ty jsi mi ale odepsal toto:
>
> "Takhle to bylo puvodne - a zpetna vazba byla, ze to tak je sice dobre pro
> mappery (vidim, co bylo/nebylo explicitne oznacene), ale ne pro bezne
> uzivatele, protoze tim vznika relativne nespojita sit cest se znacenou
> obtiznosti. A normalni uzivatel spis chce videt, kam vsude se dostane po
> cestach obtiznosti mtb:scale=0, kdyz jede na vylet na trekingovem kole."

Ale to samozjreme porad plati. Bavime se o tom, ze v oblastech, ktere
promapovany jsou (tj. je na co navazat, proto to pravidlo o navaznosti)
se grade1 vykresluje jako mtb:scale=0. Zatimco v oblastech, kde neni na
co navazat, tj. jeste potrebuji zmapovat, se grade1 vykresluje bez
vyznaceni mtb:scale.

Tedy jeste jednou: pokud je to oblast, ktera uz je zmapovana, pak chci,
aby ta sit byla co nejhustsi - tam, kde to jsme podle implicitnich
pravidel schopni odvodit. Pokud je to oblast hic sunt leones (zmapovana
neni), tak tam implicitni nic nekreslim.

> Z tohohle duvodu mi prijde, ze to jak se to renderuje ted je horsi, nez
> renderovat vsechny implicitni hodnoty mtb:scale, nebo nerenderovat zadne
> implicitni hodnoty.

Inu, jak jsem psal, nejrozumnejsi asi bude ten rozstrel do vrstev, kazdy
si pak vybere svuj oblibeny zpusob :).

Petr