[Talk-cz] MTB mapa

Jan Kouba kouba.honza na gmail.com
Pátek Leden 27 16:44:52 UTC 2012

Dne Pá 27. ledna 2012 Petr Holub napsal(a):

> Ale to samozjreme porad plati. Bavime se o tom, ze v oblastech, ktere
> promapovany jsou (tj. je na co navazat, proto to pravidlo o navaznosti)
> se grade1 vykresluje jako mtb:scale=0.
Ale problem je v tom, ze se tak nevykresluji vsechny cesty grade1 v te
zmapovane oblasti. Nastava tak situace, ze dve na sebe navazujici grade1/2
cesty stejne kvality (v realu i v OSM databazi) se v mape zobrazi jinak. Jedna
je s fialovou carou a druha je bez ni. Kdyz se na takovou mapu podiva clovek,
ktery necte tenhle mailing list, tak myslim celkem prirozene ocekava, ze se ty
cesty budou nejak lisit (obtiznosti, vhodnosti pro MTB, ...). Ale oni se
nelisi!

Taky to dost divne vypada v pripade, ze je nekde mtb:scale otagovana jedna
osamocena cesta (treba nejaka zkratka po grade5). Pak se jako mtb:scale=0
vykresli i okolni cest, ktere ale treba nevedou odnikud nikam.

Honza