[Talk-cz] Nástroj pro vizuální kontrolu změn v OpenStreetMap

jzvc jzvc na tpfree.net
Neděle Leden 29 19:49:26 UTC 2012

Dne 29.1.2012 19:08, osm.kyblsoft na seznam.cz napsal(a):
> [...]
>
> Otázky:
> 1) Co na to říkáte? :-)
> 2) Co by se na tom dalo ještě vylepšit? Ta týdenní frekvence je moc/málo…? Teoreticky není větší problém generovat snapshot každý den, ale znamená to tak hodinu chroupání disku a malé použitelnosti serveru, tak by to za to ani nestálo… S místem na disku není téměř žádný problém, horší je paměť. Napadá vás něco?
> 3) Když kontrolujete změny ve „svojí“ oblasti, jak to děláte?
1) Urcite fajn pocin, jen trochu slozity na pouziti.
2) vyber oblasti primo z mapy
3) ITO maps, jsou tam editace za poslednich 7/90 dnu a jeste se daj
volit ruzny varianty (podle typu ...) + hromada dalsich zajimavych overlayu.

Napr
http://www.itoworld.com/product/data/ito_map/main?view=130&lat=50.62574645730943&lon=14.086787468098569&zoom=11