[Talk-cz] RUIAN - veřejný dálkový přístup

hanoj ehanoj na gmail.com
Neděle Červenec 1 10:34:32 UTC 2012

Dne 30. června 2012 20:44 JV <j.v.2 na seznam.cz> napsal(a):
> Zdravím všechny,
> na adrese http://vdp.cuzk.cz/ byl zpřístupněn veřejný dálkový přístup k RUIAN. Momentálně je tam dostupný stavový export ke včerejšku - další se bude dělat zítra a pak už se najede na běžný režim (stavový export jednou za měsíc a denně změny). V exportech jsou už uliční čáry, definiční body vyšších územně správních celků a hranice záhkladních sídelních jednotek.

*** A ze jsem tak smely, neplanujete nahradit Marushku nejakou
pricetnejsi aplikaci? Velky krok by byl, kdyby pouzivala TMS nebo
alespon WMS na TMS principu. Tzn. ze cachuje dlazdice na urcitem
zoomu, coz vyrazne zrychluje praci (a setri server), jako napr.
ikatastr.cz nebo JOSM.
Dale urcite moznost odkazovat se na urcitou konkretni mapu...

Take formulare pouzivane pro vyhledavani parcel/obci apod by take
mohly byti vice pristupne. Nez clovek do nich neco naklika to je
komplikovane..., stejne tak moznost odkazovat se na urcitou cast uz
naklikaneho formulare.

ahoj
hanoj