[Talk-cz] Data RUIAN - výměnný formát

Libor Pechacek lpechacek na gmx.com
Pondělí Červenec 2 07:24:10 UTC 2012

Ahoj,

On Sun 01-07-12 12:25:22, hanoj wrote:

> *** V OSM mame verzovani, takze urcit co je jen import UIR-ADR bez
> zasahu useru nebude problem.
> *** Oznacovani tzv. vchodu je myslim minoritni vec. Hlavni duvod
> posunu je, ze adresni body jsou casto o desitky metru jinde.
> *** Ja jsem posunul cca 10.000 adresnich bodu, ale rad si je necham
> nahradit necim, co ma systematicky pristup a vizi udrzby.

+1

Já osobně bych bez mazal nejen neupravené importy z UIR-ADR, ale i hromadné
importy ČÚZK+MVČR.  Tedy:

source=uir-adr, verze 1 -> smazat hned
source=uir-adr, verze >1 -> podívat se a smazat
source:loc=cuzk:km, source:addr=mvcr:adresa -> podívat se a smazat

ČÚZK+MVČR import také není v některých místech dostatečně polohově přesný, v KM
totiž proběhlo mnoho korekcí umístění bodů i průběhu kranic KÚ.  Oním
"podíváním se" mám na mysli ruční revizi rozdílů.  Může se ukázat, že v OSM
máme v některých případech přesnější data, než jsou RÚIAN, nebo se můžou ukázat
nějaké další vzorce.

Libor