[Talk-cz] Data RUIAN - výměnný formát

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Pátek Červenec 6 12:13:39 UTC 2012

Ahoj,

už jsem se dlouho na nic neptal, tak se zeptám ;-)

Jaká je šance hromadně opravit třeba toto

http://keepright.ipax.at/report_map.php?lat=50.592556919313&lon=15.140419006315&zoom=14

nebo to opravovat už teď a ručně?

Zajímá mě, v čem jsou OSM přesnější než RUIAN, pokud jde o polohovou a
tvarovou přesnost. Jestli je co zachraňovat kromě tagů.
Dají se takové objekty (oblasti) označit a vyloučit z aktualizace?

Nedá se aktualizace z RUIAN rozdělit na etapy od nejjednoduššího ke
složitějšímu?
Začít třeba budovami v obcích, kde ještě žádné nejsou ...

Přidám jeden argument pro zachování adresních bodů.
Padla tady zmínka, že RUIAN jsou data z ZABAGED a tam jsou bloky budov jako
celek, bez rozdělení na jednotlivé budovy.
Naopak došlo ke zpřesnění tvaru budov viz např. Turnov náměstí Českého ráje
65