[Talk-cz] kde můžu pomoct?

Miroslav Šulc fordfrog na fordfrog.com
Čtvrtek Červenec 12 06:54:35 UTC 2012

Dne 10.7.2012 18:53, Václav Řehák napsal(a):
> S osmand+ ti neporadím, ale zkus se podívat na Locus, buď zdarma Locus
> Free nebo za cca stovku Locus Pro. Je to asi nejlepší mapový program
> pro Android a lze do něj stáhnout cca 140 MB vektorovou mapu ČR z
> http://www.openandromaps.org/en/download.html
já jsem na ten locus koukal, ale nějak mě nezaujal, na osmand+ už jsem
zvyklý. navíc osmand je dělaný přímo na osm mapy, což mi vyhovuje. mapa
čr, kterou využívá osmand, má v jejich formátu aktuálně cca 328mb
(používá obf formát). výhodou (pro mě) je i to, že si můžu stáhnout z
http://osm.kyblsoft.cz/archiv/ aktuální mapu čr a překonvertovat si ji
prográmkem z osmand repozitáře do obf formátu a mapu si rovnou nahrát do
aplikace, takže můžu mít aktuální data podle potřeby.
> Aktuálně je ke stažení cca měsíc stará verze a většinou to tak jednou
> za měsíc aktualizují.
autor osmand dělal aktualizace čr map cca jednou týdně, akorát teď o
prázdninách zatím aktualizaci nedělal. ale tím, že si mapy můžu
připravit sám, tak mě to netrápí. samotná konverze čr z osm do obf mi
trvá na notebooku (core i7, 8gb ram, ssd disk) cca 2 hodiny.
> V.
fordfrog