[Talk-cz] kde můžu pomoct?

Miroslav Šulc fordfrog na fordfrog.com
Čtvrtek Červenec 12 07:08:53 UTC 2012

Dne 10.7.2012 20:07, Tomáš Kratina napsal(a):
> nekde misto uhul jde pouzit uz Bing, ale ne cela CR je jeste v tom
> novem rozliseni
mně to v josm z bingu načetlo půlku obrazovky mapu a a půlku "chyba
null", a to se mi stalo několikrát. nicméně teď jsem to zkoušel znova a
když mapu přesunu jinam a pak nazpátek, tak mi to načte i zbytek. nevím
jak je to jinde v republice, ale tady u nás (doksy) je ta mapa dost
nekontranstní, takže se tam špatně identifikují ulice apod., ale je
určitě detailnější než uhul, takže díky za tip.

fordfrog