[Talk-cz] díry nejen v silnicích I. třídy

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Červenec 19 15:05:55 UTC 2012

Dne 19.7.2012 16:43, Petr Holub napsal(a):

> Karle, jak jsem psal, myslim, ze na to Jakub sel pres komponenty
> grafu (tj. maximalni souvisle podgrafy) - nebo aspon doufam, protoze
> to je IMHO postup, ktery dava smysl. Pro jistotu, at vime, o cem
> mluvim:
> https://en.wikipedia.org/wiki/Connected_component_%28graph_theory%29

Se obavam ze nesel. Ted sem zkouknul silnici c 8.

1) nebere v potaz, zda je to uvnitr hranic CR => ma tam trebas polskou
silnici (cela za hranicema)
2) i tu souvislou polskou silnici ma rozkouskovanou na nekolik segmentu
(v tomhle pripade jestli dobre pocitam 5).

Tudiz vse nasvedcuje tomu, ze bere jednoduse nejaky box, a v nem hleda
ways se stejnym ref a typem. A to je se obavam zcela spatne. Viz prave
ta osma, v Teplicich je cast znacena jako trunk. Tu ve vypisu nema,
zrejme protoze je to jedina a tim padem souvisla "way" s ref 8. Zato tam
ma obe navazujici casti primary.

> IMHO ten pristup se segmentovanim a vkladanim do relaci je docela
> prirozeny. Ciste teoreticky bys takhle mohl resit i oznacovani cisel
> silnic - zavedes relaci s cislem te silnice. Svym zpusobem by to mohlo
> byt spravne - resilo by to i situace, kdy se treba 2 cesty stejne urovne
> krizi na jednom kruhovem objezdu: co tam ma na kruhaci ma byt za tagy
> ref? Zretezeni nebo neco jineho? Kdyz se krizi 2 cesty dvou ruznych
> urovni pres kruhac, aby bylo videt, ze ten kruhac patri i k te ceste
> nizsi urovne.
Ruzny urovne problem nejsou, tady panuje celkem shoda ze kruhac patri te
silnici s vyssi urovni, ale pri stejnych ...