[Talk-cz] (skoro) funkční rúian wms vrstvy

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Čtvrtek Červenec 19 21:46:24 UTC 2012

Dne 19. července 2012 22:50 Miroslav Šulc <fordfrog na gmail.com> napsal(a):

>  Dne 19.7.2012 22:27, jzvc napsal(a):
>
> Dne 19.7.2012 19:05, Miroslav Šulc napsal(a):
>
> co se týče ulic, tak ty jsou údajně špatně vyexportované (tj. xml soubory
> neobsahují správná data), takže to se ještě může zlepšit. s těma budovama
> bude asi ta kvalita dost různorodá.

Ulice jsou vážně bída, zatím bych to neřešil

> [...]
> zjevny, ze by to nadelalo vic skody nez uzitku.
>

> nevím jak probíhal původní import adresních bodů, ale já mám bohužel tu
> smůlu, že narážím na chybějící adresní body. dům, ve kterým bydlím (asi 50
> let starý) v osm mapě není, podobné to bylo s domem jedné firmy v praze,
> kam jsem jel. a namátkově když se podívám, tak je vidět, že těch adresních
> bodů v osm chybí relativně dost. bez nějaké automatizace není šance to
> udržovat aktuální.
>
> ff
>
> Stačí se podívat na Mladou Boleslav. Spousta duplicit. Třeba Dukelská 1310
a přitom oba leží kdesi v prostoru.
Ručně to dohromady nikdo nedá a tuším, že to nebude jenom Boleslav....
U novostaveb nejsou adresní body vůbec a většinou nejsou zakresleny ani
budovy. Spousta nezakreslených garáží.

Dají se vymazat adresní body ze zadaného čtverce?

Otázka automatizace není ANO - NE, ale jak

Co takhle selektivní přístup.
Máme řadu obcí, kde jsou jen adresní body. Proč si nevybrat, některou z
nich a nezkusit import budov podle čísla obce.
Jde to?

Našel někdo někde číselník obcí?

Chce to postupovat od toho nejméně složitého a nekonfliktního, k tomu
složitějšímu.

Další je otázka struktury dat v OSM. Je kam vložit například rozšířené
údaje o budovách?
Nebo alespoň ID jednotlivých importovaných objektů?

Mirek