[Talk-cz] automatizace aktualizace adresních bodů

jzvc jzvc na tpfree.net
Pátek Červenec 20 05:54:20 UTC 2012

Dne 20.7.2012 6:20, Mirek Dlask napsal(a):
> [...]
> Navíc tam mohou být zásahy odmítačů
>
> - přesun z důvodů, že něčemu překážely (jméno restaurace ....)
> - přesun omylem
> - přesun kvůli označení vchodu, protože je asi nefunkční
> tohle http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:entrance
>
> - chyba ve zdroji dat a následný přesun adresního bodu. To je potřeba
> nějak označit.
> source = knowledge  ??
>
> K adresním bodům jsou přidané další tagy
> - name a pak se to vzájemně přebíjí
> - nekonzistence s katastrem tuším formou poznámky
>
> Takže je potřeba analyzovat i to co je tam navíc a proč.

Jeste jsou tam duvody zastaralosti dat ve zdroji - prikladem budiz
centrum Usti nad labem, kde uz par patku stoji nove budovy, ale km/ruian
o nich nema ani tucha. Nektere z nich maji pak do OSM pridane adresy,
ktere nekdo ziskal z jineho zdroje (mozna na miste).  Pripadne dalsi
veci je to, ze napr v pripade budov jsou misty v OSM prikresleny ruzne
pristavky, ktere v RUIAN vubec nejsou (minimalne ne v tom co je v
diskutovanem exportu), v KM trebas jsou. Variantne jsou v RUIAN trebas
dve oddelene budovy, pricemz podle orthofoto je zcela zjevne na miste
budova jedina (pripadne dve budovy spojene)...

Takze by asi bylo dobry po vyreseni chyb vyrenderovat nejaky diff, a jit
spis cestou nejakeho poloautomatickeho importu => vyberu si nejaky box o
kterem prohlasim "tady je prd, naimportuj vse co umis" a nasledne se to
projevi na tom diffu, ze kteryho to zmizi.

Ad identifikator *uir_adr:ADRESA_KOD* je to co obsahuje IDcko - pokud je.