[Talk-cz] automatizace aktualizace adresních bodů

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Pátek Červenec 20 04:20:05 UTC 2012

Problémů adresních bodů je několik

Poloha
- nezdařený předchozí import viz historie
http://www.openstreetmap.org/browse/node/296553548/history
Že by si od roku 2009 nikdo nevšimnul čísel na chodníku?
Navíc tam mohou být zásahy odmítačů

- přesun z důvodů, že něčemu překážely (jméno restaurace ....)
- přesun omylem
- přesun kvůli označení vchodu, protože je asi nefunkční tohle
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:entrance

- chyba ve zdroji dat a následný přesun adresního bodu. To je potřeba nějak
označit.
source = knowledge  ??

K adresním bodům jsou přidané další tagy
- name a pak se to vzájemně přebíjí
- nekonzistence s katastrem tuším formou poznámky

Takže je potřeba analyzovat i to co je tam navíc a proč.

Mirek