[Talk-cz] Novépokrytí Bingu

Lukas Kohout luko na luko.name
Středa Červen 20 12:11:25 UTC 2012

  Vida, koukal jsem na to v aplikaci přes GMaps API a tam se datum
nezobrazuje. Máte pravdu, na některých místech to zobrazuje květen 2012.
Podle tohoto odstaveného vleku: http://goo.gl/maps/NhhF tam snímkovali
11.5.2012 a podle http://goo.gl/maps/Zxc2 někdy mezi 13. a 15. hodinou,
kdy tam ten zelený nakládal :-) Přitom o kousek dál v Sadské snímkovali
už v srpnu 2011. Každopádně ale palec nahoru pro Google.