[Talk-cz] Novépokrytí Bingu

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Čtvrtek Červen 21 06:02:40 UTC 2012

Zajímavé, že někde (Vidov) jsou dva snímky vedle sebe [1] [2] o půl roku
jinak, tzn. že tou vesnicí museli projíždět dvakrát. A bohužel někde mají i
chyby -  spojnice Včelná - Kamenný Újezd je v intravilánu celá černá [3] :-(

J&D

[1] http://goo.gl/maps/kNHP
[2] http://goo.gl/maps/oWZl
[3] http://goo.gl/maps/kxu2

  _____

From: Lukas Kohout [mailto:luko na luko.name]
Sent: Wednesday, June 20, 2012 2:11 PM
To: talk-cz na openstreetmap.org
Subject: Re: [Talk-cz] Novépokrytí Bingu

Vida, koukal jsem na to v aplikaci přes GMaps API a tam se datum
nezobrazuje. Máte pravdu, na některých místech to zobrazuje květen 2012.
Podle tohoto odstaveného vleku: http://goo.gl/maps/NhhF tam snímkovali
11.5.2012 a podle http://goo.gl/maps/Zxc2 někdy mezi 13. a 15. hodinou, kdy
tam ten zelený nakládal :-) Přitom o kousek dál v Sadské snímkovali už v
srpnu 2011. Každopádně ale palec nahoru pro Google.