[Talk-cz] mapovani turistickych znacek - soustredene usili

Jan Skala speirs na email.cz
Úterý Prosinec 3 18:54:19 UTC 2013

Ahoj. Aktualizuje se každé úterý a pátek mezi 12 a 13. hodinou. Sloupečky
by šly přidat stejně jako exportní formáty, pokud se na něčem rozumném
domluvíme a budu mít čas, rád to udělám.
Co se týče dřívějších příspěvků ve vláknu, už tady proběhla rozsáhlá
diskuze o číslování tras KČT. Pamatuji si to tak, že KČT nic neuvolní, ta
čísla mizí i z rozcestníků, (můj názor)takže není kde je vzít a jsou tím
pádem k ničemu (/můj názor). Nicméně v databázi by ta stávající zůstat
měla.