[Talk-cz] mapovani turistickych znacek - soustredene usili

datincz . zbynek.datinsky na gmail.com
Úterý Prosinec 3 19:07:00 UTC 2013

ahoj,
Mně osobně by pomohlo v seznamu rozdělení do menších územních celků, abych
se aktivně zaměřil alespoň na opravení chyb ve stávajících trasách v mě
známém/blízkém území.

Jakýsi jednoduchý filtr by taky nebyl k zahození.

Btw. detekují se jako chyby i trasy které někdo označí ne v relaci ale
pouze jako např kct_green=major přímo na cestě?

díky za zeptání :-)