[Talk-cz] Ruian jako zdroj dat

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pátek Prosinec 6 08:56:39 UTC 2013

Ahoj,
ještě pořád mi není jasné, jak je to s tím addr:city, protože často dochází
ke kolizi.
Jaká obec by měla být napsána v tomto případě?
http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/overeniadresy/vyhledej?as.nazevUl=&as.cisDom=1
1&as.cisOr.cisloOrientacniText=&as.nazevCo=Velice&as.nazevOb=D%C5%99%C3%ADte
%C5%88&as.psc=&asg.sort=UZEMI&search=Vyhledat

addr:place=Velice (část obce, kde jsou unikátní č.p.; to je asi už jasné)
addr:postcode=37348

addr:city=Dříteň (protože je to obec, do které část obce patří?)
nebo
addr:city=Dívčice (protože je to název pošty?)

Tady se říká
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/CS:Map_Features
že je to název obce za PSČ, což by byly Dívčice.

Ale tak nějak logičtější mi připadá, tam dát Dříteň, protože Velice jako
část obce pod ní patří.
Pošta asi taky spíše doručuje podle toho PSČ a je jí jedno, jestli tam bude
dále napsáno Dříteň, nebo Dívčice.
Na mapách seznamu mají také Dříteň.

Co tedy chceme mít v tomhle tagu?
Neměla by se opravit wiki?