[Talk-cz] Průjezdy a další dotazy

Martin Kokeš shr3k na typo3-hosting.com
Čtvrtek Leden 10 10:11:28 UTC 2013

From: Marián Kyral
To: OpenStreetMap Czech Republic
Sent: Thu, 10 Jan 2013 10:48:30
Subject: Re: [Talk-cz] Průjezdy a další dotazy

Od: Marián Kyral
Datum: 10. 1. 2013
Předmět: Re: [Talk-cz] Průjezdy a
> další dotazy

"

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin
> Kokeš <shr3k na typo3-hosting.com>
Datum: 10. 1. 2013
Předmět: Re: [Talk-cz]
> Průjezdy a další dotazy

"Ten GDAL pro Windows nějak nefunguje, asi je
> Maďar offline, tak

alternativa:
http://fwtools.maptools.org/(http://fwtools.maptools.org/)

MK
"

Díky,
> win verze není třeba. Mně stačí linux. Už to kompiluji na svém
> Gentoo.
Našel jsem i nějaké webové formuláře, ale fungoval mi jen
> jeden:
> http://www.
alena.ilcik.cz/gps/souradnice/JTSKtoWGS.htm
(http://www.alena.ilcik.cz/gps/souradnice/JTSKtoWGS.htm)

Ale
> trochu mě mate, že se tam zadává i nadmořská výška ta se
> přepočítá na
688m. Přitom všude v mapách je 601m. Taky nevím jak
> moc je to přesné a
jestli se tomu dá věřit. Uvidím co na to
> gdal.

"

Hmm, tak zatím končím na tomhle:

pj_transform(): failed