[Talk-cz] jmena cest jako relace

hanoj ehanoj na gmail.com
Čtvrtek Červen 13 06:56:16 UTC 2013

> A dodávám: nejde jen o popisky. Jde prostě o to, že neznáme ulici jako objekt.
> To se nám může vymstít ve více věcech, např. že v netriviálních případech ji
> nenajdeme. Resp. najdeme, ale mockrát. Zkuste si vyhledat ulici Ke skalkám,
> Praha. Poctivě odklikejte "najdi další" a pak si zkoušejte, co vám který ten
> odklik z najitých ukáže. No a pak si to zkuste na mapy.cz .
*** Neznam, jak to dela byvale PlanStudio pro mapy.cz. Zato jsem videl
nekolik datovych baliku pro tvoření map tohoto typu (ono jich na trhu
moc neni ZABAGED, SM10, balik ArcCR, data Tmapy) a zadny nemel takove
problemy reseny primo v datovem modelu.
Vyhledavani seznam.cz je presna ukazka ucelovych uprav puvodnich dat
pro potreby jedne aplikace. Prostě jeden analytický příkaz nahradí
složitou práci s modelem a zejména přípravou dat (ci jejich nakupem).

Slozite datove geomodely si muze dovolit jen velka firma ve
specifickych pripadech,  napr. RUIAN, Katastr nemovitostí. Jinde se
užívá konvenční, nehierarchický systém.

ha
hanoj