[Talk-cz] jmena cest jako relace

LM_1 flukas.robot+osm na gmail.com
Sobota Červen 15 15:21:37 UTC 2013

OSM má přes milion "zaměstnanců", takže je pravděpodobně "velká firma",
možná dokonce ta největší. Co se užívá jinde má malou vypovídací hodnotu,
když uvážíme zvláštní povahu tvorby OSM. S různorodým složením přispěvatelů
do OSM roste potřeba jednoduché údržby dat a jejich kontroly. Navíc přechod
od hierarchického modelu k jednoduššímu je snadněji realizovatelná, než
opačná.
LM_1