[Talk-cz] značky na map1.eu

Pavel Klinger ja na bigr.cz
Úterý Květen 21 07:32:45 UTC 2013

Zdravim,

byl bych vdecny za zeznam symbolu, ktere vam na map1.eu vadi. Snazil
jsem se symboly navrhovat podle jinych tistenych map, nemohl jsem vsak
uplne kopirovat, uz jenom kvuli licenci. Tam kde jsem rozumny symbol
nenasel jsem se snazil nakreslit takovy symbol, aby bylo jasne o co se
jedna. Je samozrejme, ze se to vsude nepovedlo. Zatim se vyjadrim k
symbolum o kterych zde byla rec:

1) Rozcestniky - V podstate se jedna o velmi podobny symbol jako je na
mapy.cz, prisel mi nejlepsi protoze je to defakto nakresleny rozcestnik.
Podle me je nevyhodou meho symbolu horsi citelnost, protoze se jedna o
obrys vyplneny bilym polem udelam ho tedy monoliticky.

2) Vlakova nadrazi - Moc dobre si uvedomuju, jake je standardni znaceni.
Nicmene asi sami vite, ze ve vetsine pripadu jsou vlakove zastavky jenom
typ node a nemaji zadnou vazbu na koleje na kterych se nachazi. Neni
proto zadny spolehlivy zpusob, jak nakreslit obdelnicek orientovany ve
smeru koleji. Informace o tom na jake strane je nastupiste take neni v
OSM datech dobre upchopitelna (to mluvim o te tecce co se kresli v
obdelnicku nadrazi a znamena pozici nastupiste). PRoto jsem zvolil
jednotne znacky pro vsechny zastavky verejne dopravy. Vidim v tom ale i
vyhodu te jednotnosti, mit vlakovou stanici jako obdelnik a autobusovou
jako obrazek autopbusu a co treba tramvajovou? Problemem jsou jeste
stanice metra. Ty se zatim zobrazuji stejne jako nadrazi, coz je asi spatne.

Stale nevim, ktery ze symbolu na map1.eu koliduje s dopravnim znacenim?
Prosim prozradte mi to. Plne s vami souhlasim ze takoveto oznaceni by
bylo zavadejici. Co se tyka legendy tak na ni se pracuje. Rim nelze
postavit za jeden den.

Pavel