[Talk-cz] rozcestníky na mtbmap (was: Re: značky na map1.eu)

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Květen 21 09:59:38 UTC 2013

ad rozcestník

> Tohle spíše vypadá jako semaforová věž ze Zeměplochy. Něco lepšího by
> nebylo? :-D

nejsem si jist, jestli kolegové z turistklubů viděli do budoucnosti a četli
Pratcheta, když kreslili první mapy co to takto používají ... vadí ti taková
značka obecně, anebo jen její konkrétní ztvárnění na mtbmap?

pokud obecně, kloníš se k některému z již uvedených návrhů (a proč, a co s
jeho nevýhodami), anebo máš něco zcela originálního?

K.