[Talk-cz] značky na map1.eu

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Květen 22 11:56:10 UTC 2013

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Dudík <jan.dudik na gmail.com>
Datum: 22. 5. 2013
Předmět: Re: [Talk-cz] značky na map1.eu

"Přimlouval bych se za jinou značku pro ploty - a jejich renderování až
v detailních mapách.
Viz ploty, co jsem nakreslil ve Vidově nebov Českých Budějovicích
-jsou staršně výrazné a tlučou se s ostatním
""
JAnD
"

Ono záleží na velikosti areálu. Třeba tady to nevypadá špatně. Ovšem u
zahrad to už je jiná. Chtělo by to vychytat, ale není to tak jednoduché.

http://alpha.map1.eu/#zoom=15&lat=49.65579&lon=18.33622&layers=BTT

Marián

Ing. Jan Dudík