[Talk-cz] Turistické známky

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Středa Květen 22 15:37:00 UTC 2013

Při importu by mohl být v relaci jediný provizorní bod označený nějakým
FIXME.

TT

Dne 22.5.2013 17:26 "LM_1" <flukas.robot+osm na gmail.com> napsal(a):

> Import známek jako relací by se mi osobně líbil. Akorát bych nevěděl,
jaký objekt vložit hned při importu - musel by být hned označený přesný
obchod/atrakce...
> LM_1

objekt - zajímavost a pak několik prodejních míst, které by se dala také do
relace přidat. A také by se tím vyřešil problém s dvojím tagováním, protože
tagy tz by byly na relaci a nemusel by se vymýšlet žádný podivný prefix /
sufix.

není

Osobně jsem v OSM pořád nováček ;-)

dotazy před overpass turbo. Primárně sice zaměřené na Česko, ale do
obdelníku se mi samozřejmě dostala i data z okolních zemí. Někde mají
adresu přímo na budově.

dobré brát v potaz i tamní zvyklosti a výsledné řešení udělat jako
kompromis těchto přístupů.

importu? Jak říkám, nemám zkušenosti s tím, jak to funguje.

Jsou

TZ místo

konkrétnímu objektu, tak by prostě zůstala jako samostatný bod.