[Talk-cz] Turistické známky

LM_1 flukas.robot+osm na gmail.com
Středa Květen 22 15:25:26 UTC 2013

Adresy v cizině, které jsem zatím viděl, jsou obvykle přímo na budově -
budova má jen jedno číslo, ne jak u nás popisné + 0-n orientačních čísel a
0-n ulic...

Import známek jako relací by se mi osobně líbil. Akorát bych nevěděl, jaký
objekt vložit hned při importu - musel by být hned označený přesný
obchod/atrakce...
LM_1