[Talk-cz] Společné hranice ploch

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Květen 23 12:07:06 UTC 2013

Dne 23.5.2013 10:48, LM_1 napsal(a):
> Přiznám se, že jsem to nikdy nezkoušel, ale není ten problém s
> exportem ploch v tom, že je tolik způsobů jejich reprezentace?
> - uzavřená cesta s typickým tagam pro oblast
> - uzavřená plocha s typickým liniovým tagem a area=yes
> - multipolygon
> - ...?

To spolu souvisi ;D, a je to zcela obecnej problem OSM, nejen problem
ploch. Jen si bohuzel moc nedokazu predstavit zpusob, jak to vyresit.
Tech problemu je samo vic ... trebas vazby virtualnich prvku na realny
(hranice vs silnice, silnice vs jeji oznaceni ...). Vem si, ze mas
klasickou dvouprodouvou dalnici ... vetsinou se to kresli jako dve
silnice ... a vetsinou se to dava do relace ...

A ted ... das oznaceni (ref=..D1...) na ty cesty nebo az do relace? =>
je to jak kde a jak kdy a je to cim dal horsi, cim vic ruznych prvku se
v mape objevuje. A samo, nekdy reneder bere info z relace v potaz, nekdy
ne ... pro priklad, mam tu budovu skoly, a vedle druhou budovu, ktera je
jako moltipolygon. V prvnim pripade jsou tagy primo na ceste =>
renederuje se jako skola, ve druhym jsou na relaci => renederuje se jako
obyc barak ...

Potiz vidim v tom, ze jaksi neexistuje ani nejaky zakladni desatero co
kam patri.