[Talk-cz] Společné hranice ploch

LM_1 flukas.robot+osm na gmail.com
Čtvrtek Květen 23 12:51:46 UTC 2013

Zrovna v případě silnic/řek apod. základní pravidlo existuje - jeden objekt
v realitě - jeden objekt v osm. Z toho by vyplývalo, že v osm by měl být
jen jeden objekt s ref=D1 a to by nutně byla relace, proti kterým existuje
značný (pro mě nepochopitelný) odpor.
Stejně tak u školy bych tyto informace dával do relace - je to
univerzálnější v případě, že škola má víc budov/hřišť/celý areál, zároveň
funguje i pro jednodomkovou vesnickou školu.
LM_1